
Speranta de viata a unei afaceri este dictata de nivelul de vizibilitate pe care il are pe piata, asa ca antreprenorii de succes fac tot posibilul pentru a se asigura ca proiectele lor au parte de atentia pe care o merita. Pentru a realiza acest lucru, ei se folosesc de diverse strategii de promovare, unele standard, altele creative, dar de la care se asteapta efecte.
Cele mai folosite metode de promovare din trecut nu vor avea rezultate la fel de bune in prezent, asa ca oamenii trebuie sa vina cu idei noi, care sa se potriveasca in contextul actual. De aceea, solutia ideala pentru cei care nu stiu de unde sa inceapa cautarile este sa viziteze o platforma pentru antreprenori, unde in mod periodic sunt postate informatii care i-ar putea ajuta.
Metode de promovare care au ca target generatia Z: influencerii
Una din strategiile folosite pentru promovare, despre care utilizatorii vor putea citi mai multe pe StartingUp.ro, este cea care ii implica pe influenceri. Cu ajutorul platformei, antreprenorii vor afla in cate categorii pot fi impartite persoanele cu o ampla prezenta online si care dintre ele pot avea un impact pozitiv asupra nivelului de vizibilitate al afacerii lor.
Clientii vor fi mult mai tentati sa cumpere un produs sau sa sustina o afacere, atunci cand vad chipul unei persoane cu care au o relatie parasociala, multumita internetului. Totusi, antreprenorii care vor sa aiba parte de o colaborare cat mai reusita vor trebui sa se intereseze de trecutul influencer-ului respectiv.
Metode de promovare | site de antreprenori | StartingUp.ro
La ce metode de promovare in mediul online vei mai putea apela?
Tot pe acelasi site de antreprenori, utilizatorii vor putea gasi metode legate de SEO si reclame postate pe diverse platforme de socializare. In acest fel, mesajul lor va putea ajunge la cat mai multi oameni, care vor fi tentati sa sustina afacera respectiva.
In cele din urma, antreprenorii care vor sa se asigure ca afacerea lor o sa treaca testul timpului, trebuie sa implementeze niste strategii de promovare cat mai eficiente, iar acest lucru inseamna ca trebuie sa-si cunoasca publicul tinta foarte bine.