Am nevoie de o casa de marcat! Ce trebuie sa fac?

Achizitia acesteia se face prin distribuitori autorizati de Ministerul Finantelor, cum sunt cei de la CaseDeMarcat.eu, de unde se pot achizitiona online aceste echipamente de mai multe tipuri si marimi

0
574
case de marcat noi

Sunt foarte multe afaceri care au nevoie de o casa de marcat cu jurnal electronic. Conform OUG 28/1999, o casa de marcat electronica fiscala este obligatorie in cazul operatorilor economici care livreaza bunuri cu amanuntul, dar si in cazul acelora care presteaza servicii direct catre persoanele fizice, cu cateva exceptii: comertul cu produse agricole realizat de producatorii agricoli individuali, transportul public de calatori, vanzarea ziarelor si a revistelor, activitatile de asigurari, activitatile profesiilor libere, biletele pentru spectacole etc.

Ce este de facut pentru a obtine si fiscaliza o casa de marcat

Comerciantii sau prestatorii obligati sa dispuna de o casa de marcat trebuie sa stie ca obligativitatea se aplica inca de la momentul inceperii activitatii. Achizitia acesteia se face prin distribuitori autorizati de Ministerul Finantelor, cum sunt cei de la CaseDeMarcat.eu, de unde se pot achizitiona online aceste echipamente de mai multe tipuri si marimi, special pentru a veni in sprjinul tuturor solicitantilor.

Dupa achizitia casei de marcat este nevoie de depunerea unui dosar la Directia Generala a Finantelor Publice, pentru obtinerea seriei fiscale. Dosarul trebuie sa cuprinda urmatoarele acte:

Documentele utilizatorului
  • Codul Unic de Inregistrare (CUI) – copie;
  • Certificat de Înregistrare Fiscală (CIF) – copie;
  • Contract de închiriere, cumpărare sau comodat – pentru spațiul unde va fi instalată casa de marcat – copie;
  • CI sau BI administrator sau delegat – copie;
  • Ștampila societății.

Casa de marcat cu jurnal electronic | Case de marcat noi | CaseDeMarcat.eu

casa de marcat cu jurnal electronic

Documente de la societatea de la care a fost achiziționată casa de marcat
  • Factura și chitanța cu dovada achiziționării casei de marcat – copie;
  • Avizul de distribuție și de service pentru modelul respectiv – copie;
  • Certificatul de garanție – copie;
  • Proces Verbal de sigilare a casei de marcat – copie;
  • Cerere tip pentru atribuire număr de ordine a seriei fiscale.

Fiscalizarea și instruirea în vederea folosirii unei case de marcat noi se realizează de către firma de la care aceasta a fost achiziționată, astfel că după obținerea seriei fiscale se va face programarea în acest scop. In termen de maximum 24 de ore de la fiscalizare, este nevoie de prezentarea la Administrația Financiară pentru a fi vizate declarațiile de instalare.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here