Succes garantat in vanzari cu un soft de gestiune pentru magazin!

0
682

Cu ajutorul unui soft de gestiune pentru magazin, antreprenorii au siguranta de a vinde si de a-si imbunatati activitatea, precum si experienta completa a clientilor care le calca pragul. Multumita programelor inovatoare, cei ce detin astazi un magazin se bucura se o multime de posibilitati de a obtine profit si de a controla afacerea cu toate aspectele sale.

AttoSoft este compania care mai bine de 25 de ani ofera solutii diverse pentru antreprenorii din toate domeniile de activitate. Pentru vanzare si gestiune magazin/retail, pe site-ul AttoSoft.ro se gaseste programul CENTO, care functioneaza eficient conform legislatiei. Programul functioneaza simplu si poate fi gestionat de catre angajati multumita interfetei ergonomice.

Cum functioneaza un soft de gestiune pentru magazin?

Un software retail asigura vanzarea rapida prin scanarea codurilor de bare. Programul emite ulterior bonurile fiscale respectand legislatia in vigoare. Cateva aspecte generale privitoare la program sunt urmatoarele:

  • poate fi instalat la numar generos de modele de case de marcat, imprimante fiscale si cantare electronice;
  • ofera posibilitatea introducerii produselor in sistem: in acest fel, cele fara cod de bare vor fi selectate manual din lista;
  • clientii pot achita cash, card, cu bonuri cadou sau de masa;
  • dispune de tutoriale video pentru ca angajatii sa invete rapid cum functioneaza.

Avantajele instalarii unui soft dedicat activitatii comerciale

Un program Attosoft de gestiune imbunatateste considerabil activitatea afacerilor de retail si eficientizeaza procesele ce au loc intr-un magazin. Cu toate astea, antreprenorii ar trebui sa se consulte anterior cu specialistii care configureaza solutii performante, cu scopul de a face cea mai buna alegere pentru afacerea lor. Principalele 4 avantaje ale acestora pot fi urmatoarele:

Soft de gestiune pentru magazin | Program de gestiune pentru piese auto | AttoSoft.ro

soft de gestiune pentru magazin

  • control absolut asupra afacerii chiar si de la distanta, multumita instrumentelor privind vanzarile, activitatea angajatilor, stocurile si finantele;
  • desfasurarea activitatii conform legislatiei: controalele din partea ANAF nu vor mai reprezenta o problema, avand in vedere ca documentatia si rapoartele vor fi complete;
  • programul este usor de utilizat;
  • imbunatatirea rezultatelor din partea angajatilor.

Pe site-ul AttoSoft.ro mai puteti achizitiona si program de gestiune pentru service auto, ERP service auto sau program de gestiune pentru piese auto.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here